Jaha

Jahaja. Nu sitter man här som ett mähä igen. Och käkar djungelvrål.
Har inte packat, alls. Ingenting. Inga kläder är framlagda, jag har inte ens tagit fram en väska. Jag är lite opepp just nu. Lite trött också. Inte så sugen på att åka buss ett par timmar imorgon och sedan slå läger på en lerig camping långt åt helvete ut i skogen. Dessutom så har Nina gått och blivit ordentligt förkyld och är inte hundra på om hon kan hänka imorgon. Ingen sprit har jag heller. Men vad gör det nu, jag kommer att sova , se några spelningar och sedan sova igen.

Vad jag gnäller, det är ju jag själv som har 'ställt till det' såhär. Jag visste ju att Arvika skulle börja fyra dagar efter peace. Men som vanligt så är det ju iiingen faara, det är ju Death cab , woho!

Nu ska jag se klart på tv4 Humor och sedan ska jag åtminstone öppna garderobsdörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0