Hooligans


Jag tog mig äntligen tid att se Hooligans igår kväll. Jag kan nog se den igen, ett par gånger. Om och om igen.

Okejokej, nu ska vi inte vara ytliga. Men det är någonting med rakade snubbar från England. höhöh. Nej men det var bra. Jag bölade i slutet.
Jag har en grej för brittiska filmer, dialekten. This is England , Snatch , Lock stock and two smoking barrels. Charlie Hunnham , Keiran Hardcastle , Jason Statham osv osv.

Det är bara en vecka kvar tills jag åker till London. Då kan jag sätta mig i Hyde Park och dregla.


Kommentarer
Postat av: Johanna, hon som säger waoff du vet

VARFÖR SKA DU TILL ENGLAND IGEN, jag vill gråta femhundra gånger om !



åååhhh



vilken av filmerna dära är bäst (förutom this is england) och va äre för nån sorts filmer osv :D



PÖSS

2008-07-09 @ 22:53:33
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0