heii

Hemma. Tänker inte skriva något långt inlägg om London nu. Det får vänta tills jag kommer hem. Hem hem alltså. Nu sitter jag på Arlanda. Jag lever. Helt otroligt ! Flygresan dit var den värsta jag varit med om. Inget speciellt hände , men jag har aldrig varit mer flygrädd. Jag näst intill grinade, så illa var det. Lock i öronen, lägg till näsblod också på hemvägen. Men som sagt, jag lever. Fortfarande halvt döv på högra örat.

London var hemskt trevligt. Mycket shopping, lite mindre för sevärdigheter. Men så är det att resa med mig. Jag har inget tålamod, så länge det inte gäller affärer. Kläder , väskor , skor , skivor, filmer .. Jag tror jag hann köpa på mig 15 - 16 plattor. Jag kan inte förstå att skivor är så billiga där, de ger ju nästan bort dem. Bra för mig. Kläder blev det också en hel del, fick fippla länge mer dragkedjan på resväskan innan den gick igen. Förhoppningsvis så är allting oskaddat.

Ett par minuter och ett toalettbesök på British museum , samma sak på Harrods , kanske spenderade lite längre tid där. Jag är inte speciellt intresserad av märken, inte ens att titta. Det är för ouppnåligt för mig. Låg en stund i Hyde park, blev sugen på att hyra en häst, men det gick inte mamma med på.

Hur som helst så har vi haft väldigt trevligt. Ska skriva mer sedan, en hel del bilder kan utlovas också.
Nu ska jag ta igen en veckas olästa bloggar på bloggkoll.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0