God morgon!

Japp! Jag är inne i den onda cirkeln igen. Igår kväll ( idag morgon ) låg jag först och kollade på Paranormal state, det var ju skit läskigt så då kunde jag ju inte somna förrän det ljusnat ute. Sedan kikade jag på fyra repriser av Paradise hotel för att lugna ned mig lite , OCH för att jag tycker att det är så jävla bra. När jag stängde av teven hade klockan hunnit bli halv fyra och då var det ju kört.
Hade jag pinat mig upp i tid så hade jag varit Satan, så då lät jag mig sova tills jag vaknade av mig själv, vilket var vid halv tre.

Hade planerat in ett besök på röda korset idag , ska kika efter en liten brun väska eftersom fylle Nina drog sönder min på peace. Men det får bli imorgon.
Jag har hela lovet på mig!

Nu ska jag äta frukost/lunch/mellis.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Besök Röda korset på Onsdag istället.. så du kan mobba Ronja :D

2008-07-07 @ 20:41:04
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0