försökskanin

För en halvtimme sedan stoppade jag i mig tre tabletter, så nu sitter jag och väntar på att de ska börja verka. Samtidigt försöker jag försätta mig i min kommande situation på flygplatsen. Jag sitter i terminalen och ser hur plan flyger iväg ett efter ett, alla med olika destinationer. Alla ska upp på samma höjd, alla tar samma risker. Flera hundra , tusen hinner flyga iväg till sina resmål medan jag sitter i terminalen och väntar på att få uppleva min största rädsla än en gång. Jag vet inte hur jag känner nu, lite lugnare är jag kanske. Kanske ska jag stoppa i mig fyra stycken iallafall. Visserligen så är det 20 minuter kvar tills de ska börja verka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0