DÖDA MIG

100 frågor.
TESTET BÖRJAR: 19.34
1. Fullständigt namn? Lina F
2. Ålder? 17 ( om 8,5 timmar )
3. Vart bor du? Gävle / Hemma
4. Bor tillsammans med? Päronen och katt
5. Färg på ditt hus? Gult
6. Hus eller lägenhet? Hus
7. När är du född? 10 Juli 1991
8. Klass? MP2A
9. Vilket år tar du studenten? 2010 förhoppningsvis
10. Något jobb? Nej, det tar vi nästa år
11. När gick du upp i morse? 15.55
12. När ska du sova? Känner jag mig rätt så blir det inte innan ett.
13. Duschat idag? Nej men ska.
14. Kramat någon idag? Nej
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit idag? Quornfilé med klyftpoatis
17. Dagens klädsel? Save the elephants tshirt och äckliga gamla mjukisbyxor
18. Dagens smink? Inget
19. Dagens sötnos? Min katt kanske, har inte vistats utanför huset idag
20. Dagens roligaste? När jag vaknade och somnade om


SOCIALT:

21. Har du många vänner? En hel del
22. Hur många har du kysst? ingen aning
23. Vem kramade du senast? Mamma säkert
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen eftersom jag inte har haft något seriöst förhållande.
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Morfar
29. Vem fick du senast sms ifrån? Carro


FAVORIT:
(just nu)

31. Film? Hooligans / Eastern promises
32. Låt? Shadowsplay - The Killers
33. Mat? Greenburgare från Max
34. Dryck? Is te
35. Färg? Grön
37. Stad? London
38. Land? England
39. Ämne i skolan? Herregud.
40. Människa? Va?


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? ingen men jag kan tänka på någon så kan jag skriva upp det. Emma.
42. Personen du kysste? oj, nån snubbe på peace säkert.
43. Gången du spydde? När jag deppdrack hos Nina för ett jävla bra tag sedan.
44. Gången du grät? I förrgår till Hooligans
45. Pizzan du åt? Willys vegopizza
46. Gången du var i Göteborg? Förra sommaren
47. Gången du var i Stockholm? uj. Nån månad sedan
48. Gången du var full? Lördags på Arvika
49. Gången du var hög? aldrig hänt

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Just nu väger party över
54. Tvspel eller datorspel? Tvspel
55. Singel eller upptagen? Singel
56. Hångla eller ha sex? Öh, allting leder ju så småning om till sex.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Helgon är det enda jag är medlem på, men det besöks inte ofta.
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? Båda, jag ÄLSKAR sådana program!
60. Blont eller svart hår? På mig så skulle jag välja svart.
61. Har du blåa ögon eller bruna? Gröna
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? uj, GBG är mysigare med Sthlm har bättre shopping
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Coca cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Hm..
69. Leva eller dö? Leva


ANTAL:

70. Personer du älskar? Familjen, närmsta kompisar
71. Personer du hatar? Det finns många som jag retar mig på
72. Gånger du varit full? Håller någon egentligen räkningen ?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Det skulle väl vara två då, jag är inte så intim av mig.
74. Glassar du ätit på en dag? Uj, fem kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 3-4.
76. Gånger du haft minnesluckor? Jag minns knappt något före åtta års ålder.
77. Gånger du varit hög? Ingen
78. Personer du saknar just nu? hoppsan, tre kanske.
79. Gånger ditt hjärta brustit? Ingen, jag låter det aldrig gå så långt. Kanske om någon har dött, men jag antar att frågan handlar om kärlek och förhållanden.

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Alltså Charlie Hunnham skulle ju inte sitta fel.
81. Ska du träffa imorgon? Släkten
82. Sjöng du senast för? Haha det var nog mina campingm8s @ Arvika. Stackare
83. Hade du senast en msn-konversation med? Emma
84. Spelade du tvspel med senast? Minns inte, säkert Nejras lillebror
85. Vill du ta med på resa nu? Nejra
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha! Oj, vem som helst. Shit. Djurplågare , våldtäktsmän , pedofiler , terrorister osvosv
87. Förtjänar att dö? De jag rabblade upp på förra frågan
88. Är söt? Öh
89. Vill du sova jämsides med i natt? En snaggad hunk från England, tjoho!


VAD:

90. Gör dig glad? Det varierar, just nu CSS
91. Gör dig ledsen? Mycket, djurplågeri , krig , misär osv
92. Vill du helst göra nu? Bli frisk
93. Önskar du att du slapp göra? Städa mitt rum
94. Vill du ha nu? En städfirma
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Biljetter till CSS utsålda spelning nästa onsdag
96. Längtar du till? London
97. Tycker du om dina betyg? De kunde ha varit bättre
98. Ångrar du i ditt liv? Väldigt mycket, att jag inte har tagit tag i saker tidigare och lärt mig att ta ansvar.
99. Är det bästa som hänt dig? Bla börjat gymnasiet
100. Hur mycket är klockan? 19.58

Jag har otroligt tråkigt. Jag har faktiskt aldrig lagt upp en lista, det här är första och sista gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0