Dagens vinst

Jag var uppe före mamma. Jag klev upp klockan tio i nio. Jag var uppe före mamma. Till historien hör det till att vi ska åka på en såndär lördagsrunda idag. Ni vet en sådan som familjer brukar göra ibland. Iallafall svenniga kärnfamiljer som min. Rutten brukar gå mellan lågprisaffärer såsom Dollarstore , ÖB , Rusta osv , och även röda korset och loppisar för att göra mig till freds. Idag ska vi även besöka Elgiganten eftersom jag vill få någon klarhet på vad som kan vara fel med min hårddisk.

Hursomhelst, det jag vill komma till är att jag kan sätta hela min förmögenhet på alla mina sparkonton på att päronen LÄTT hade åkte utan mig om mamma hade varit uppe med tuppen. Inte tidigare än halv tio igår lovade mamma. Men de ändrar jämt tiden till det tidigare , mycket för att jävlas. Ibland slutar det med att jag efter 45 minuters försök till uppvakning skriker att de får minsann åka själva om jag inte får sova ut i en halvtimme till. Och så brukar det bli. Halvtimmen förlängs till ett par timmar och så får man höra hur mycket de har hunnit med medans jag sov när de kommer hem.
Men idag vaknade jag före mamma. Jag klev upp nio en lördag. Det var en vinst för mig.

Kommentarer
Postat av: Ronja

gjorde jag med :o gick upp 9 :o sen träffade du ju mig på rusta oxå ;) erkänn, du tror jag har blivit galen som köpte gymboll igår :o sen bannern tycker jag är nice :) jag är kass i ps så xD

2008-07-27 @ 10:16:21
URL: http://hillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0