Bad dream

Jag drömde det värsta inatt, eller natt och natt, det var nu på morgonen. Jag drömde att Tom Chaplin hade omkommit i en busskrock. Snacka om att jag vaknade direkt. Det värsta med sådana här drömmar är att man inte riktigt vet om det är på riktigt eller inte de första vakna sekundrarna. Sedan inser man att det bara var en mardröm och då blir man så otroligt lättad. Det är en ganska skön känsla. Att först uppleva något riktigt hemskt och sedan vakna upp och inse att det inte har hänt.
Dessutom så mötte jag mor och far i dörren med presenter och blommor i händerna. Wiho! Jag ska utnyttja min födelsedag till fullo och be pappa att skjutsa mig runt Gävles secondhand affärer.

Nässpray måste inhandlas också. Det sa sköterskan som jag ringde till nyss. Jag var lite nojig att Nina hade smittat mig med halsflus och ville gärna bli frisk innan London om fallet var så. Men jag hade 'bara' en vanlig förjävla förkylning. Så min medicin fick bli vatten och nässpray. Men jag har en tendens att överdosera. Jag har en extra stark mentholspray som bara får sprayas två gånger om dagen. Och bara ett sprut , inte två som det brukar vara, det brukar jag glömma bort.
Sköterskan var jätte trevlig och avslutade samtalet med att jag skulle ha det bra i London. Mer sånt ! De kan minsann sköta sina service yrken ! Likaså tandhygenisten som jag var hos förra veckan. Nu blir det genast roligare att gå till doktorn.

Kommentarer
Postat av: Natha

Happy birthday Pyret <3

2008-07-10 @ 11:20:19
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0