ÅH

Tålamoooood. tålamod. Jag hatar att vänta på tåg. När man vet att man kuunde ha varit hemma nu. Men istället sitter man och väntar på ett tåg som går halv ett , framför en sketen dator på Arlanda. Fast datorn är jag tacksam för. Det finns inget annat tidsfördriv här. Men dyrt ska det vara att hyra skiten. 29 kr/tim. Herregud ! För ett par år sedan när jag hade internet genom telefon. Ni vet när den ringde upp och så pep det och hade sig. Och så hann man svara på några gästboksinlägg på Lunarstorm på den bestämde timmen man hade varje kväll. Efter 18.00 såklart. Då var det billigare. 7 kr/tim. Här har de knappast sådan uppkoppling. Vilket rån ! Visserligen så är msnfunktionen i klass med internetuppkopplingen för ett par år sedan.

Nu har jag 06.28 min kvar.

Sen senaste inlääget har jag hunnit köpa en stor pommfritt på Donken, ätit upp den, besökt toaletten två gånger, stirrat på folk , irriterat mig på folk.
Blivit lite smått irriterad över donkens vegetariska utbud också. Deras jävla bönburgare är det värsta jag har ätit, någonsin. Tillochmed den smaklösa burgaren som jag köpte på en sunkig burgerbar i London smakade bättre.


Mittemot mig sitter två finnar och kollar in två snygga brudar som sitter på andra sidan. Det är roligt att se när de vänder sig om , var femtonde sekund. Ingen respons. Alls. Någon gång. Brudarna har fullt upp med att stirra på förstorade bilder på bratsnubbar på Stures senaste tillställning.

nej, tickar klockan iväg. Dags att hitta något annat att fördriva tiden med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0