03.13

Nu är klockan över tre, jag klarade mig! Och det börjar ljusna !
Allt detta har med filmen att göra. 03.00 är någon speciell tid som Satan tycker om tydligen. Då händer det grejer. Då hemsöker demonerna sina stackars offer. Jag klarade mig ! Jag började noja om att den här filmen var som att se filmen i The Ring, om man ser den så kommer djävulen och tar en.
Hade den inte varit verklighetsbaserad hade den inte varit speciellt läskig, men med tanke på att en tjej verkligen har blivit sådär, ja inte precis så, de brer ju på som fan i filmerna, men nästan. DET är förjävla läskigt. Jag kommer inte att släppa den där filmen på ett bra tag. Inte en chans !

Min förkylning vägrar släppa. Jag kanske har en liten förbannelse över mig ändå. Det slutar ju aldrig ! Nu har jag börjat få mer ont i halsen, så nu nojar jag om halsfluss igen. Inte omöjligt, jag är så otursdrabbad. Jag har alla satans symptom, hosta , snuva , täppt i näsan , ont i halsen och så är jag ännu tröttare än vanligt, och ni kanske förstår hur slut jag är då.
Jag tog mig iallafall till båda röda kors butikerna idag, även om det inte såg så ljust ut imorse. Ja, min sjukdom kan ju bero på att jag inte tar mig tid till att vila. När jag är frisk så vill jag sova, när jag är sjuk så vill jag göra grejer.

nähe , nu ska jag sova. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0