00.30

Den här dagen har gått åt till att inte göra någonting. Den har varit jätte tråkig. Min kära mor har försökt trösta genom att säga saker som  ' men man måste få vila någon gång ibland '. Men jag känner mig dålig och patetisk iallafall. Visst behövde jag vila lite, jag är en vekling. Jag kan inte parta fyra dagar i rad och sedan må prima direkt efter. Jag är en mes. Men att sova till klockan tre är lite att ta i. Det värsta var att jag inte kände mig hopplös när jag tittade på klockan 'imorse'.
Nehej, imorgon ska jag vara uppe med tuppen. Åtminstone till klockan tio, elva.


Min moster ringde idag och frågade vad jag ville ha i present. Jag svarade det vanliga. Dvs pengar och presentkort. Det kanske inte är speciellt personligt men jag vill inte ha personliga grejer heller. Vad är personligt egentligen? Något noga utvalt ? Något ruskigt dyrt ?

Det blir alldeles utmärkt med ett par hundra på H&M så jag kan köpa mig nya kläder. Det blir ju personligt på sitt sätt, jag får välja själv vad jag vill ha. Det borde ju räknas som personligt. 
Härmed bestämmer vi att presentkort räknas som personliga presenter. Jag menar, hur många gånger har man inte köpt någon jävla skitgrej i sista minuten till en bekant för att man inte ville vara opersonlig och göra det enkelt för sig genom att köpa ett presentkort?

Justja, hon talade även om att min idiotjävel till kusin har tackat nej till ett jobb på Maiden konserten. Anledning? Han fyller år!
Ok, här snackar vi personliga presenter. IRON MAIDEN! Backstage! Jag vet någon som ska få vettet inbankat i sig på Linas födelsedagskalas på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0