-

Jag är så trött på mig själv och mitt beteende ! Att folk ens orkar med mig. Jag orkar inte med mig själv längre ! Jag ligger hemma och sover hela dagarna eftersom jag inte har något att göra. Är det så jävla svårt att hitta på någonting då. Åh. Fan vad irriterad jag är på mig. Jag skäms. Bara för att det är sommarlov betyder det inte att man får sova bort det, ångestfritt.

Jag skulle åka ned till stan vid tio. Jag är fortfarande hemma. Besviken, det är vad jag är. På mig själv. Nästa sommar är det jag som skaffar mig ett jobb och rutiner , för såhär får det inte fortsätta.

Mitt osunda leverne börjar visa sig iform av viktökning och ölmage. Seriöst, jag tror jag börjat bygga en liten kula. Inte så konstigt eftersom jag i princip bara sovit och druckit öl i sommar. Nehej. Nu är det tre veckor kvar till skolan börjar. Tre veckor kvar att städa upp efter mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0