x-mas 08.




Årets julafton firades hos min moster tillsammans med mamma , pappa , morfarn , kusinerna , babyn och ett par respektive. Det var mysigt och trevligt.

Vi brukar jämt öppna julklappar efter Kalle , men inte i år inte. Nej då skulle vi äta efterrätt först. Jag blev dåligt otålig.
Ingen tomte hade vi heller. Alla är så lata i min familj. Men nästa år blir det. Stella ska minsann få växa upp med en tomte varje jul, åtminstone tills hon kommer på att tomten egentligen är plastis morfar.



Allt snack om en nykter jul hade inte gått in här inte.



Stella fick agera tomte i år. Tyvärr somnade hon under klapputdelningen så jag fick ta över.



Min käre far fick avstå julsnapsen i år.



Min kusin Carro roade sig med David Batras bok som hon och hennes sambo fick av mig.



'JulTV' såklart. Kalle , Kan du vissla Johanna , Karl Bertil. Traditionsenligt.


Det var en trevlig julafton. Jag fick en massa roliga saker. Många värdepapper som kommer att gå åt på rean imorgon.

Hoppas att ni också hade en trevlig julafton :)


Kommentarer
Postat av: maie

jo menvisst hade jag en trevglig julafton ! :)

det g mycket mysigt ut och vilken söt baby! :)<3

kika gärna in på min blogg och skriv svar eller kommentar:)<3

2008-12-25 @ 17:48:16
URL: http://sene.blogg.se/
Postat av: maie

sv:jo men vist var den !? :)

kommer ifrån monki ^^

2008-12-25 @ 23:36:32
URL: http://sene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0