VA?!

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.


Stefan


Jag fick denna kommentar i min fotoblogg...
Nu har det tamigfan gått för långt med det här att bli storbloggare. Eller HUR man ska bli det. Vilka metoder man ska använda. Men hur tänker man här ?!
NEJ, jag tänker inte prenumerera på din jävla blogg för jag finner den inte intressant. Bloglovin är till för att man ska samla sina favorit bloggar på ett ställe och snabbt kunna se om någon har uppdaterat.
Jag vet inte vad som är värst, sånt här eller de som spammar omkring i bloggar och skriver ' Ha en bra dag!' eller liknande.
Jag förstår inte att man orkar.

Kommentarer
Postat av: angelica

hahahaha. vad fan tänker snubben med. +++ jag hatar spammare!! ska du med och äta ikväll eller?

2008-12-20 @ 15:13:30
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0