three days to go.


Kolla in mina favorittvillingars pepperkakshus.


Själv har jag inte gjort ett skit. Visserligen har jag pyntat min lilla gran då, som jag har i mitt rum. Men nu har jag fyllt den med inbjudande julkulor så min djävulska katt kommer att riva den snart. Det är bara en tidsfråga. Hon har redan varit på klapparna som ligger under den.
Men imorgon ska jag städa och sätta upp tomtar överallt. Och baka snickerskaka. Jag har tröttnat på knäck och pepparkakor, så i år kör vi på snickerskaka och mina älskade ägghalvor med majonäs och räkor. Mumma!


Jag kollade nyss på Barnhemmet , och satan vad bra den var ! Jag har längtat efter en riktigt bra skräckis. Eller ja , skräckis och skräckis. Ni förstår.
Vissa skräckisar kan börja asbra och skitläskigt men sen har de jättefåniga slut, som Jeepers creepers eller vad den heter. Nejmen Barnhemmet är helt klart sevärd. ujujuj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0