redcross.

Skolan har inte varit allt för jobbig idag. Började nio, svenska , min lärare babblade på om skolmejlen i en halvtimme. Resterande kvarten ägnades åt ordkunskap , vi fick ett gammalt högskoleprov med svåra ord som vi skulle lista ut vad de betydde.

Sedan var det foto. Vi hade en annan lärare idag. Han berättade om sin fotohistoria, sedan plåtade vi med en väldigt gammal kamera efter det skulle vi komma på en fotograf som vi ska skriva om. När vi gjort det så fick vi åka hem.
Jag ska nog skriva om Olivia Malone. Jag har inte så stor koll på fotografer.

Jag och Agge åkte iväg till Röda korset efter skolan. Där hittade jag ingenting i klädväg. Men sex VHS filmer fick jag med mig hem. Yess , jag är en av dem som fortfarande håller fast vid sina VHS-spelare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0