middag hos faster Ulla.

Snart ska jag åka iväg till faster Ulla och äta middag. Det känns lite konstigt på något sätt. Vi har aldrig haft så bra kontakt med pappas släkt/familj. Förutom med farbror Tommy då. Som även han ska dit ikväll. Jag har aldrig varit med om någon sorts släktmiddag med pappas familj. Visserligen hade vi en liten get together med pappas kusiner och mina tremänningar för några år sedan när vi var på besök uppe i Norrland. Det är ju lite konstigt ändå, att ha en bättre relation till sina tremänningar, som de flesta inte alls brukar veta om att de har.

Men det är väl lite känsligt kan jag tro. Med tanke på hela familje/släkt historien, som jag inte ska gå in på nu. Men visst ska det bli trevligt. Dessutom så kanske mina kusiner är där, som jag inte träffat. Även fast de båda bor i Gävle. Men så var det ju det här med familjehistorien.


Dessutom så har jag blivit bjuden till Ninas pappas 50års kalas. Fast vid åtta dådå , när alla är så fulla att de inte märker att hon bjudit med en till. He he.


Kommentarer
Postat av: sigrid

woho! ÄR JÄTTEPARTY OCH TYCKER ATT IKVÄLL VAR SJUKT SKOJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0