ja en såndär lista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Mycket. Festivalcampingarna var ju en upplevelse. Speciellt på Peace and Love där vi bodde granne med campingens pissträd.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag är nog så hopplös att jag inte ens lovade någonting förra året. Jo ! Jag skulle se Amelie från Montmartre innan årets slut, och den såg vi minsann i förrgår.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Min kusin räknas väl som vän.

4. Dog någon som stod dig nära?

Ninas kanariefågel Pecka.

5. Vilka länder besökte du?

Grejt brittain, Estland ,

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Jag hoppas att jag kan släppa alla tråkigheter och på något sätt börja om 2009. Detta lät ju fånigt. Men saknar och saknar. Inte vad jag kan komma på.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas

Datum och datum, men festivaldatumen för P&L och Arvika kommer nog sent att glömmas. Eller jag kommer inte ens ihåg vilka datum det var när jag tänker efter.

8. Vad var din största framgång 2008?

Framgång? haha ! Vad skulle det vara? Den var svår. Jag har haft med två bilder i tidningen...

9. Största misstaget?

Nu är det ju så att mitt minne inte är det bästa , så jag kommer knappt ihåg så mycket som hände innan sommarlovet. Misstag.. Att jag hoppade av matte B kanske. Det kanske inte känns som ett misstag nu , men när det är dags för högskola och grejer så..
OCH att jag gick tidigare från Justice spelning på yran.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Njae. Jag blev väldigt stressad ett tag, om det räknas. Ja och så den där förkylningen som vägrar släppa.

11. Bästa köpet?

Oj. svårt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Som vanligt kläder, och så cigaretter och öl.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

CSS spelning på peace and love. Då var jag full och lycklig. Och alla roliga stunder med mina underbara vänner.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Man must dance - Johnossi ( P&L tillsammans med Frida ) och så Shane McGowan ( Hästpojken ). Det snurrar i min skalle - Familjen.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det har skiftat väldigt mycket. Men det har nog varit likadant som förra året , bara att när jag varit glad så har jag varit gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Oj. Pluggat mer skulle ju inte ha skadat. Tränat. Äsch , listan kan göras lång.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Jag kunde ju ha supit mindre på festivalerna eftersom jag missade bla Interpol.

18. Hur tillbringar du nyår?

Onykter.

19. Blev du kär i år?

Nej, jag har väldigt svårt för sådant.

20. Favoritprogram på TV?

Californication, och så missade jag såklart inte ett enda avsnitt av Parlamentet. Sons of anarchy.

21. Bästa boken du läste?

Snabba cash

22. Största musikaliska upptäckten?

Familjen.

23. Något du önskade dig och fick?

Öh. En videokamera i julklapp. Sådana här frågor förstår jag mig inte på. Jag lanske framställs som en materialist.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Lock stock and two smoking barrels affischen och jag är vääldigt besviken!

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jag minns inte. Vafan , sjutton är ju ingen ålder så det behöver inte firas heller.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Jag skulle nog kunna komma på mycket , men inte för tillfället. Jag vet inte riktigt.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Oj , väldigt blandad. Men white trash lär väl funka.

28. Vad fick dig att må bra?

Mina vänner , bra filmer och musik.

29. Vem saknade du?

Jag har haft återkommande drömmar om min kanin Pucken som dog för flera år sedan.

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?

Som Frida sa, jag kände dem innan men lärde känna dem ännu bättre i år. Frida , Evelina , Angelica , Jassie osv.


Kommentarer
Postat av: jen

åh ja, han är pretty hot :D

2009-01-01 @ 17:29:55
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0