im bored.

Sagt nej till samlag?: Ja
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful: Säkert. Ja.
Hånglat med fler än 50 pers: haha , nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: det har jag säkert när jag varit riktigt jävla dragen någon gång
Gjort något riktigt dumt: Ja
Gjort något du verkligen ångrar: Mycket, eller med vissa grejer är det till och från. Sedan har man nog gjort dumma grejer som man önskar att de aldrig hade hänt.
Blivit full på ett släktkalas: Ja , men inte så att jag skämde ut mig.
Varit full i skolan: Nej
Blivit portad ifrån en krog: Eftersom jag inte ens kommer in på krogen än , så nej.
Slagit sönder en tv: Nej men dosan till den.
Önskat att du var det motsatta könet: Det skulle ju vara kul att testa för en dag.
Överdoserat: Nässpray
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Ja
Fått din mamma att gråta: Inte vad jag vet
Slagit ner någon: nej , men någon gång har jag nog varit allt bra sugen på det.
Skämts över dina föräldrar: Självfallet
Skämts över dig själv: Jodå
Ätit från en papperskorg: Nej , konstigt nog , nej.
Kissat ner dig av skratt: EN gång
Sagt jag älskar dig och menat det: Nej
Bråkat med din pojkvän/ f:d : nej
Dricker du: Ja
Vad är du mest rädd för: Att inte hinna uppnå någon sorts dröm. Sedan är jag hemskt höjd- och flygrädd.
Vilka kläder sover du i: oftast lodis tishor
Vart vill du gifta dig: jag ska ikke gifta mig
Varit kär: nej
Är du ett hälsofreak:
HA HA!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nej. men 'betuttad' kanske.
Är du ensam nu: Yez
Vill du gifta dig: Ikke
Vill du ha barn: jag hatar barn.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
det får tyvärr bara plats en person i min säng, men Pricken joinar ibland.
Du delade en drink med: Frida kanske
Du gick på bio med: Med mamma på Vi hade iallafall tur med vädret igen idag.
Skällde på dig: Far min, säkert.
Du kysste: Minns inte.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit:
nej
Köpt någonting: ja, pröjsat fotoframkallning.
Varit sjuk: jag spydde inatt, men det kanske bara var bakfylla.
Sjungit: Yes. Alice hade en hejarklack hos Fridis igår.
Saknat någon: Ja
Haft sex: nej


JAG HAR:
Digitalkamera:
Yes, min älskade Canon
Telefon på rummet: Nej.
Egen dator: Ja
Könssjukdom: nej
Husdjur: Min katt Pricken
Bra kompisar: Jag har ett par riktigt underbara vänner.
Tar du receptbelagda mediciner: нет
Vem vill du fika med just nu: Anna , eftersom det var så länge sedan vi hade en riktig pratstund.


Kommentarer
Postat av: angelica

hahaha :D var så risig!! skoj hade vi iaf.

2008-12-14 @ 13:24:05
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: nana

awws lian då :) får fixa det nån dag va

2008-12-15 @ 23:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0