gratis mode.

Yes ! Även jag har fallit för det. Jag brukar ju vanligtvis vara väldigt skeptisk till sådana där gratis sidor. Det måste ju finnas någon hake menar jag. MEN inte här inte. Här får man välja helt själv vad man vill göra för att samla poäng. Och det kostar ingenting heller ! Helt jävla underbart!
Speciellt för mig som inte kan sköta ekonomin...

När man samlar ihop en del så kan man gå in och kika efter vad man kan växla in poängen till. Bla så kan man växla in till ett presentkort på ett lakan som man kan spendera på tex H&M , Vero moda , Din sko , ginza.se och så vidare.

Om du blir medlem genom mig så får du även 50 poäng, bara sådär liksom!

Läs mer på Gratismode.se  och registrera dig på en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0