girly probs.



Nu ska jag strax åka iväg till min kusins bebbes dop. Och självklart måste man ju klä upp sig lite. Speciellt eftersom jag aldrig gjort det förut när det varit släkttillställningar. Så jag införskaffade mig en tubklänning eller vad man nu ska kalla det. En klänning utan axelband. Jättefin men ändå inte för fin för ett vanligt dop. Jättebra tänkte jag. Men så tänkte jag ju inte på allting runtom en tubklänning. Behå utan band ska på, och sedan ska ju behagen hållas på plats hela tillställningen också.
Så nu får jag stå och dra i jävelskapet hela tillställningen för att inte ge folk men för livet. Eller ännu värre, bli påmind om den gången då Stella skulle döpas och Lina blottade härligheterna, de resterande släktträffarna.

Jag vet inte jag. Men håll tummarna för att mina behag håller sig där de ska. Kanske ska jag klistra på några festliga klistermärken över bröstvårtorna för säkerhets skull.

Kommentarer
Postat av: daniella

svar: köpköpköp! snorsnygga på ;D

2008-12-06 @ 18:28:40
URL: http://fourwalls.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

MEN GUD DU ! lova att ta en synligare bild så vi får se hur snyggru är !!!!!

2008-12-06 @ 19:06:37
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0