ferrrrrrrrrrrrrrre

Jag åkte då iväg till Brynäs med elva bussen. Lite sent kanske med tanke på att sista bussen går 02.20 hem och jag var på plats en sisådär halv tolv. Men det blev väl ganska festligt dårå. Jag fick stå en stund och vänta mitt på Brynäs , helt ensam. Och det enda jag tänkte på var den stackaren som frös ihjäl förra veckan. Och de som blivit knivskurna, och allt sådant jävelskap. Så där stod jag och inväntade mitt tragiska öde.
Men helt plötsligt , som en ängel så dök en väldans dragen Nina upp från ingenstans och räddade mig från dödens klor. Och så blev jag onykter och hade det ganska så festligt. Men Nino blev lite överförfriskad så vi tog näst sista bussen hem dårå. Och här sitter jag nu. Mätt och belåten. Jag lagade till min fyllerätt dirre när jag kom hem.
Nu sitter jag och kikar på ett old school avsnitt av CSI från 2000 - 2001. Och hunky Greg är med. Skit coolt !
Ja , jag är fortfarande onykter.


Nu ska jag sova. Jag sover inte ensam...









































































 





Pricken sover i fotändan.

Got ya! hehehehehhehehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0