dan efter dan efter dan.

Åh.
Jag känner mig lite smått svennig som sitter hemma en fredagkväll och ser på Körslaget. Ja , jag gillar ju tydligen sådana program nuförtiden. Men jag borde vara ute och festa eller något sådant. Åtminstone umgås med ett par vänner. Men ikke. Jag har ingen lust att göra något, alls. Idag var jag visserligen ner på stan och kikade på rean, och visst fick jag med mig två påsar hem också. Sedan åt jag middag hos morfarn, och sedan åkte vi snabbt hem igen.
Imorgon står middag hos Faster Ulla på schemat, och jag kommer knappast att göra någonting fram till dess.

Varför känner jag såhär ? Är det någon sorts julångest ?
Nu är det ju tänkt att man ska börja tänka på nystarten. Ni vet, det där man ska lova sig själv att ändra på tills nästa år. Fast som egentligen aldrig sker. Man kanske tror på det den första , och kanske till och med andra månaden, men sedan är man tillbaka i samma spår igen. Och nyårslöften är det ingen idé alls att avlägga för min del. Vad ska jag lova den här gången ? Sluta röka ? Börja träna ? Ändra livsstil och allt det där.

Äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0