baksmälla.


Igår spenderade jag hela kvällen hos Frida. Först kikade vi på idol och blev lite onyktra och sjöng med i låtarna för fulla halsar. Sedan ramlade resten in. 

Det blev en ganska lugn fest. Dvs att polisen inte kom. Nej då. Men det var en trevlig kväll. Mycket diskussioner , både underhållande i klass med parlamentet som Evelina + Tim vs. Maus polare stod för. Och så serious deeptalk som brukar förekomma när man fått alkohol i kroppen.
Sista bussen blev det.

Idag har jag fotat Natha och hennes syskon i studion på skolan. Natha ville ha någonting lite speciellt och roligt att ge päronen , så då passade ju ett gruppkort med systrarna perfekt. Som vanligt så ska jag jämt supa mig till fördärvet dagen innan jag planerat in en plåtning med någon. Så då finns det ju ingen fantasi alls i min bakfulla hjärnhalva. Efter det såg jag Vi hade iallafall tur med vädret - igen på bio med mamma. Ingen hit inte.

Nu ska jag se på Faddergalan och trycka i mig diggikex med brieost. Mumma!


Kommentarer
Postat av: nina

hade ni det skojjigt? :)

2008-12-14 @ 11:12:44
URL: http://futureexpressionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0