28.12.08


Åh vad bakis jag är. Eller nja , nu börjar det ju lägga sig lite. Jag var på Ninas pappas 50års kalas igår. Det var gratis bar, så självklart var man ju där och tog en öl eller två. Eller kanske lite till. Men jag hade jättekul. Vi sjöng och dansade. Det var väldigt trevligt. Lite roligt att parta med medelålders för omväxlings skull.

Men de kunde ju inte släppa tanken på att vi bara drev med dem när vi shakade loss på dansgolvet tillsammans. Men ikke. Det var den roligaste kvällen på länge. Jag tog ju sista bussen hem för fan.

Och Nina gladde sig så åt att jag var snäppet fullare än henne. Men det var den sista whiskeyn som spökade. Och det var jag inte sen med att tala om för päronen när jag kom hem , eftersom jag inte alls nyktrade till under bussresan.

Så jag mår väl som jag förtjänar.


Nu ska jag slänga ihop lite kläder till imorgon. Jag ska nämligen åka iväg till storstaden och sätta sprätt på studiebidraget.


Kommentarer
Postat av: maie

cool bild :)

kommentera gärna mitt senaste inlägg :)<3

2008-12-28 @ 19:26:55
URL: http://sene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0