22.12.08

Första dagen på lovet. Jaha. Jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till. Jag känner ju mig själv så jag vet att jag inte kommer att göra ett piss fram till julafton. Juldagen leker jag med alla roliga julklappar som jag fått och på annandagen har jag tröttnat på dem. Sedan sitter jag och stirrar in i väggen till nyårsafton.

Idag måste jag iallafall ned på stan och ta ut mina kort. Mitt minneskort har legat hos Fotoquick sedan jag vet inte när. Sedan lär jag ta en tur till skolan och hämta kameran så att jag kan beta av ett par fotouppgifter på lovet. Och så köpa en julklapp till mor min.
Nu ska jag bara övertala någon stackars polare att hänga med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0