20.12.08

Åh, nu är jag så slut. Jag börjar nog bli sjuk också. Jag har legat i min säng och stirrat på film sedan jag kom hem efter storhandlingen. OCH stoppat i mig mängder med godis. Men är det jul så är det. Jag ska börja träna efter jul, eller nästa år. Så om jag nu ska gå ner i vikt om ett par veckor så ska jag fanimig stoppa i mig precis vad jag vill nu. Iallafall julveckan. Eller kanske fram till nyår då. Jag kom på att vi köpte så mycket onyttigheter idag. Så vi kör efter nyår.

Till middag ska jag äta rödspätta. Jag har inte ätit fisk sen jag vet inte när. Sedan jag slutade med fisk helt enkelt. Nu ska jag ge mig på det igen eftersom det blir så enformigt med alla veggoprodukter.
Jag kommer säkert kräkas ut skiten igen. Jag skiter i att det varit en livs levande varelse med känslor och allt sånt där ( missförstå mig inte nu ). MEN jag kommer att äcklas av att det är någonting som har levt. Svårt att förklara det här.

Kastar jag inte upp skiten igen så kommer den säkerligen ut genom andra vägen minst lika fort som den kom in. Min mage ställer om sig väldigt fort.
Jag har faktiskt väntat med att äta fisk till lovet , så jag skulle slippa sjukanmäla mig i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0