17.12.08

Jag har varit i skolan/aulan hela dagen och fixat och donat till fredagens talangjakt. Dum som jag är så har jag ju tagit på mig att vara konferencier. Ja , självklart inte ensam då. Jag har ju Linnea med mig. Fast det hindrar ju inte mig ifrån att glömma mina repliker och prata bort mig.
Nej, jag är nog inte menad att bli en sådan där överdrivet glad programledare med yviga gester.

Nu ska jag kolla på Twin peaks. Jag lånade Ninas box för kanske mer än en månad sedan. Men nu så ska jag ta mig igenom det första avsnittet och se om serien är så speciell som alla påstår. Fast jag får bara se de två första avsnitten, resten ska jag se med Frida eftersom hon inte vågar fortsätta att titta själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0