16.12.08

Jag lyckades med att somna innan åtta igår igen. Jag skulle bara vila lite. Men så vaknade jag till vid halv fyra och då var det ju kört för länge sedan. Så det blev väl en tretton timmar inatt iallafall. Fast speciellt utvilad kan jag inte påstå att jag var ändå.

Idag var det min sista dag på praktiken och jag lyckades sälja för lite mer än ett lakan. Så det var ju niiice. I vår ska jag och Frida spela in en dagis film åt mammas dagis. Det ska ju bli.. kul.

Nu ska jag lägga mig framför teven och stirra lite. Sedan ska jag lägga mig i tid eftersom det bara blir en massa talangjakts tjafs imorgon. Fyfan. Nu har jag fått nog, nu vill jag bara få skiten avklarad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0