15.12.08

Ingen händelserik dag idag inte. Vi hade ingen svenska och när jag kom till skolan så var ingen där. Då ville jag bara dö eftersom jag trodde att vi inte hade någon fotokurs heller. Men det hade vi visade det sig till slut. Men så sket ju sig det mesta, bilderna som jag skulle redigera låg på fel dator och en massa annat jävelskap. Så jag har spenderat hela dagen på ljugarbänken utanför fotostudion tillsammans med Jassie , Agge och Frida.
När klockan äntligen slog två så åkte jag ned på stan och hämtade ut mina framkallade kort. När jag skulle sätta mig ned för att klistra ihop mitt kollage så upptäckte jag att alla svartvita kort var brunaktiga. Gissa om jag blev less.
De åker tillbaka imorgon ska jag tala om.

Så nu har jag ingenting att göra ikväll. Visserligen kan jag redigera ett par färgbilder till fotokursen. Men jag vet inte jag. Varenda liten skavank ska bort. Färgen ska fixas , osv. Min dator är nästintill virusskada. Mitt tålamod.


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Ingen fara, jag förstår dej. :)

2008-12-15 @ 19:42:03
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0