ZZZ

Eftersom jag inte orkade sova hos Frida igår så slutade det med att jag och Nina tog första bussen på morgonen hem, dvs 05.20. Fast vi var så pass hurtiga att vi promenerade ungefär en tredjedel av vägen.
Jag kom hem vid sextiden, ungefär en kvart innan pappa skulle iväg till jobbet. Och perfekt att jag hann äta och sedan sätta mig framför paradise hotel reprisen. Höhöhö. Sedan kunde jag ju inte somna som vanligt och funderade först på att dygna, men när jag sedan kände att jag blev allt för trött så lade jag mig tillrätta och somnade bums.
Men sedan så ringde mamma och väckte mig såklart. Då fick jag inte sova mer, för då skulle jag minsann inte orka gå upp i tid imorgon.
Men det är svårt ska ni veta , att försöka låta bli att sova. Man blir ännu mer trött av att anstränga sig att vara vaken. Mina ögon har skrumpnat ihop och jag sitter och kisar framför bloggkoll för att hålla mig vaken. Jag ser helt förstörd ut, jag undviker att titta i speglarna jag går förbi. Det värsta är att jag måste vara uppe åtminstone tre timmar till, annars kommer jag att vakna vid tolvtiden och inte kunna somna om.


Det är jobbigt det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0