Youtube <3

Nu ska ni få ta del av det jag garvar åt dagarna i ända :)

 
Låt mig citera vad de skrivit på 1000apor: ' Lyssna! Det är ingen människa. Det är ett djur! En älg som fastnat mellan två stora stenbumlingar i skogen och inväntar döden. Så låter hon. Nej! Hon låter som den vidriga lilla flickan i Excorcisten. '


Det roliga är inte att han fastnar utan hans gubbiga uttryck på ÅH JÄKLARRR.


Här är inte heller det roliga att han sitter spritt språngande naken och sjunger om sina manboobs, nejnej, det är TITIIS LIKE A WOMAAN!! som är askalas!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha. ja jag vet! men bli klar då, så du kan skriva åt oss ;D

2008-08-26 @ 17:37:06
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag blir seriöst bara äcklad/illamående av honom, hoppas verkligen det är löständer >.<



och första är ju elak, maaaw



isch :D

2008-08-26 @ 21:59:54
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0