Tisdag

Skolfoto om en kvart. Jag HATAR skolfoto. Kalla mig töntig, men jag vill inte bli förevigad så att hela Gävle kan se min misslyckade bild. Då går jag hellre från klass till klass och säger Hej ! Här är jag!
För jag har aldrig lyckats med något skolfoto, någon gång. Jag begär inte att jag ska se skitbra ut, men åtminstone normal utan några sorts ofrivilliga miner. Förhoppningsvis så kanske jag hamnar bredvid någon lång person så att jag kan gömma mig lite. 

Manuset börjar ta fart lite. Lite grann. Nu ska vi skriva ner alla scener och repliker. Och replikerna låter ju så töntiga när det kommer på papper. Visserligen så improviserar man ju på plats sedan när filmen ska spelas in. 
Det här blir nog bra. Det brukar ju ordna upp sig till slut. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag har aldrig någonsin blivit bra på ett skolfoto. alltså, skolfoto är mitt värsta. jag kommer garanterat att se ut som ett ufo. jag vill inte ens se kortet egentligen. haha. fan. det går inte framåt för oss med manuset. är du fortfarande med på att få 50:- om du skriver åt oss? :D

2008-08-26 @ 11:18:38
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: linda

repliker låter bajstöntiga jämt. bättre när man spelar upp det dock, haha ^^ heeee.. jag har inte blivit bra på ETT ENDASTE skolfoto. så jag förstår hur du känner <3

2008-08-26 @ 13:33:22
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag har EN bild som ser lite normal ut, och på den har jag verkligen ingen hals -.-

2008-08-26 @ 22:01:31
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0