The Black Donnellys

Vilket jävla avsnitt det var idag. Nog visste jag att något hemskt skulle hända såhär när det börjar närma sig slutet av serien, men inte att det skulle bli så mycket pangpang. Hursomhelst så lämnade de mig med världens cliffhanger , så nästa söndag, 21.55 sitter jag spikad framför femman.

Nu är det Jakten på nätpedofilerna. Jag ÄLSKAR det programmet. De är så jävla dumma i huvudet. Programmet har gått på TV , de har själva suttit och tittat på det men ändå går de på den lätta. Fast det är ju å andra sidan UNDERBART ! Jag säger ingenting om det. Men att de kan vara så körda.
Sedan när de inser att de är busted så försöker de med alla möjliga bortförklaringar. Varför inte bara lägga sig och erkänna ' JA, jag tänkte ha sex med en minderrårig, JA jag tänder på barn '.
Och vilka sjuka böjningar människor har också! Det är ju inte klokt.


Hå hå hå håå håå hoockeyfrilla,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0