Sömn

Det värsta som finns är att gå upp tidigt och inte ha hunnit sova så pass länge som man behöver. Jag somnade omkring fem imorse och klev upp igen halv tio. Ok, det är inte tidigt, men för att ha haft sommarlov i två månader och gått upp tolv varje dag. Jag försöker så gott jag kan att ändra min dygnsrytm. Det är dags för det nu för nästa vecka börjar skolan. Ska supa riktigt ordentligt på måndag då Frida och Evelina firar ett år i Gävle, och sedan ska jag ha minst två vita veckor.

Jag har inte packat klart allting än. Men sån är jag, gör allt i sista sekunden. Men jag fick nyss veta att våran granne ska skjutsa oss till bussen. Så då kan jag dega lite till innan jag behöver ta tag i packningen och mig själv. Ska slänga på ett par filmer på ipoden så att jag inte blit alltför uttråkad. Missförstå mig inte nu, jag tycker att det är jätte trevligt att åka iväg med mamma och pappa. Det är bara så att vi kan ha lite svårt att komma överens ibland när vi är ute och reser. Mestadels så beror det nog på mitt tålamod, när mamma inte längre orkar med mina bittra kommentarer om folk som tar extra lång tid på sig vid incheckningen, pensionärer som går före , giriga fruntimmer i taxfreen osv.
Jag har faktiskt gått och pratat hos en kurator om mitt tålamod och hur lätt retlig jag är ska ni veta , jag har försökt gjort någonting åt mitt humör.


Men det finns faktiskt ruskigt mycket människor att störa sig på , på en sådan kryssning.


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag med. kanske. ska du dricka ngt då?

2008-08-14 @ 14:37:54
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Ap

Gillar din header!

2008-08-14 @ 20:36:00
URL: http://alipaj.blogg.se/
Postat av: Hp

din profilbild e cool.

2008-08-14 @ 20:36:31
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0