såhär i efterfyllan

Jag kan inte påstå att jag är nykter. Inte på långa vägar. Jag förstår inte hur TVÅ groggar och ett par klunkar enegridryck fortfarande kan hålla i sig. Ja , fjortisfylla med energidryck , håna mig snälla, för det är så pinsamt. Snälla kommentera och tala om skalan på hur pinsam jag är :)
Hursomhelst så vägrar min fylla gå ur. Så pass att jag råkade lämna ett par spår av dagens middag på en bajamaja efter Hoffmaister ( som förövrigt var jätte bra ! ). Jag förstår inte. Kan det vara så att man är mer lättpåverkad / har känsligare mage när man har mens ?! För så måste det vara. Då skulle alla bitar falla på plats. Annars har jag inga fler anledningar till min nuvarande fylla.
Jag tog näst sista bussen hem för att min mage inte tillät mig att ta den sista. Dessutom så verkade det inte bli någon efterfest , fast det hade jag nog inte heller orkat med. Jag hade nog somnat och vaknat i ett i något som skulle likna ett massmord imorgon. Det vill vi inte vara med om. Oj vad öppen jag är om sådant när jag är full, annars kan jag inte säga mens utan att rodna. Fråga inte varför. Jag kan verkligen inte hantera min rodnad. Den kan komma ändå fast jag inte skämms.

Jag mina två kilometer hem från bussen. Det var skönt. Tänka sig ! Jag tyckte att det var skönt med en promis! Det var två personer till som klev av vid samma hållplats och skulle spatsera minst en km. Jag gick av först, och gissa vem som kom hem sist ?! Jag måste ha ordentligt korta ben, för jag tyckte att jag hade en ganska hög hastighet ! Vet ni vad som fick mig att gå fort ? Jo ! Mat! Även fast jag åt middag. Men ingenting kan slå qournbitar , wookade grönsaker , ris och sweetchili sås. Är det illa ? Att tänka på mat i två kilometer ? Det är det nog. Men jag blir mindre bakis av att äta mat innan jag går och lägger mig. Det är mer effektivt än vatten.

Den bästa avslutningen på en fyllekväll är att äta mat framför Jerry Springer , och det är precis vad jag ska göra nu !

Kommentarer
Postat av: Sali

Bli medlem på denna sida och få gratis make-up!!!

Presentkort på 150 eller 250kr på kicks!!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=16870



Helt gratis!

2008-08-08 @ 12:25:13
URL: http://improveme.se/blog/Salicious
Postat av: Frida

Man är mer lättpåverkad när man har mens! ;P

2008-08-08 @ 15:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0