Paradise hotel

Paradise hotel är väl för underbart ! Jag älskar intrigfyllda dokusåpor, det är det bästa som finns. Paradise hotel , Big brother , Farmen , you name it ! Jag har följt dem alla ! Just nu går första säsongen av Paradise hotel i repris på tv400 och jag har nog inte missat många avsnitt. Det värsta är nog att jag redan sett det för tre år sedan och vet vad som händer. Men lite har man glömt bort märker jag. Det är hursomhelst fortfarande lika underbart. Jag hatälskar fortfarande Olinda , jag är fortfarande lite småkär i Henke och jag tycker fortfarande att Jocke är det töntigaste som finns!

De är så töntiga , ja fjortisar får man lov att kalla dem även fast majoriteten är över 25. Ibland kan jag bli galen, speciellt när jag känner att jag skulle hantera vissa situationer mer vuxet än vad de gör. Fast de har väl blivit uppmanade att hantera intriger så barnsligt som möjligt, det måste ju vara bra tv också.

Nej, nu vet jag vad det allra värsta är, jag håller på att ladda hem andra säsongen. Ni vet när Natascha Peyre och Plosjö är med. Den säsongen är ganska smaskig den med. Otrohet och drinkkastning. Dessutom så har de hunnit med att springa topless och strula som fan efter bara tre avsnitt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0