onda cirklar

Ni vet mina onda cirklar, speciellt de som har med sömn att göra. Jag skulle ju bättra mig, men redan efter första dagen så var det glömt. Jag somnade 02.00 , vaknade och kände mig lite självmordsbenägen och så somnade jag såklart idag när jag låg och tittade på film. Till nio ungefär, först funderade jag på att försöka somna om så hårt jag bara kunde, sedan satte hungern in. Jag känner mig så dålig.

Även om jag varit ganska trött idag så har jag varit på ovanligt bra humör. Jag vet inte vad det beror på. Såklart är det ju bra, men läskigt. Jag har varit överglad sedan i måndags. Emma trodde att jag var full när hon kom till Frida i måndags, men jag var bara glad. Jag brukar inte vara så, jag är en bitterfitta. Och det är inte mycket som kan få dem glada. Och visst så är jag hellre överglad än så deppig som jag var i början av ettan.
Dessutom så har jag börjat sagt ' Om jag var lika bitter som jag var förut så hade jag stört mig på det ' om olika situationer eller människor.

Man kan ju hoppas att det håller i sig.


En till konstig grej är att jag är jättesugen på att börja samhäll och svenskalektionerna. Ännu en bra grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0