Morgonpigg

Idag klev jag upp 09.55 , det tidigaste jag gått upp på hela lovet. För det räknas inte att jag var uppe fem på morgonen när vi skulle åka till Jämtland för då hade jag varit uppe hela natten.
Men idag var jag uppe tre timmar efter tuppen. Anledning ? Jag skulle åka iväg och köpa sprit. Det är väl ganska illa! Att två flaskor sprit kan få upp mig så pass tidigt på morgonen. Tio är iallafall tidigt för mig som har gått upp runt 12 - 13 hela lovet.

Nu har jag iallafall gladdricka till åtminstone två helger framöver. Man får faktiskt supa till det riktigt ordentligt de sista helgerna innan skolan börjar. Vem vet när det blir / hinns med party nästa gång. Nej , man får fira de sista dagarna av frihet, det är en rättighet. Dessutom så är det cityfest så då har man åtminstone två anledningar att supa den här helgen. Det är ju bra , skönt att ha någonting att skylla på.
Men ikväll ska vi bara 'chilldricka' som mina vänner valde att kalla det. Men jag känner dem och det kommer att bli mer än chilldricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0