LÖRDAG

Jaha, då var det lördag. Snart har jag avverkat min första alkoholfria helg. Nu låter det som att det skulle vara svårt på något sätt att avstå alkohol. Men så är det inte alls. Problemet är att hitta på någonting att göra. Om det är festligheter på kvällen så är det ok att ta det lugnt på dagen och sedan parta hela natten. På sommaren kan man festa var man vill, man behöver bara ha ett par öl i bagaget och hitta en mysig plats.
Nu när jag har festat nästan varje helg ( och någon vardag ) på sommarlovet så är man ju van att bege sig ut på kvällen. Jag har ingen fantasi , jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till. Och det är väl lite patetiskt måste jag säga.
Jag får fundera ut något roligt till nästa helg. Då kommer jag säkerligen vara ensam om att ha vit vecka eftersom det är löning i veckan.

Idag hade jag faktiskt planerat in en fotografering med Nejra, men jag sov till ett och vaknade med världens förkylning, så det fick skjutas till nästa helg.


Imorgon ska jag iallafall åka till Musikhuset och se Sista sekunden. Jag har inte hört så mycket av dem, jag vet inte ens om jag gillar dem. Men det skiter jag i. Det händer något. Jag har något att göra.


Kommentarer
Postat av: linda

jag ska bara sitta inne idag. känns ändå ganska skönt, är vidrigt trött och imorgon börjar min skola >:

2008-08-24 @ 10:21:07
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: emma

vrålsnygg bild!

2008-08-24 @ 20:53:16
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0