Livet är en fest


Jag känner att jag inte fick utlopp för allt i måndags, jag är fortfarande partysugen. Även fast festen i måndags innehöll nästan allt en rolig fest ska så är jag fortfarande sugen på mer. Men det betyder inte att jag hade tråkigt. Nejnej , tvärtom. Det roligaste var nog att jag och Nina höll en jämn nivå hela kvällen, annars brukar en av oss vara mer nykter och störa sig på den andre. Men inte i måndags.
Justja, idag så fick jag detaljer om den roliga lilla incidenten där polisen fick syn på bögporren. 
Den skyldige tillägger ett par ord polisen yttrade: 'Stog ju och kollade på skärmen en stund, sen ganska tyst "stäng av dedär.."  '.
Hahahaha ! Nu blev det ju genast ännu roligare!

Men hursomhelst så får jag nog hålla min vita månad, för att ekonomin inte räcker till och för att behålla päronens tillit. De tycker att jag har druckit och festat för mycket den senaste tiden säger de. Pappa predikade om alkoholister och att det finns i släkten för mig när jag ramlade in kring 06.00 igår.
Dessutom så måste jag hålla mig pigg så jag orkar med skolan. Fast jag fick mitt schema idag och tvåan blir ganska lugn. Men för det ska jag inte luta mig tillbaka och satsa på godkänt rakt igenom. Nej, nu ska här pluggas. Vi börjar redan imorgon med ett filmprojekt, det ska bli spännande.

Jag försöker mig på att dricka JOLT för att hålla mig vaken nu. Men för det ska jag inte hamstra JOLT och dricka varje gång jag ska hålla mig vaken, då blir jag ännu tjockare. Men jag vill bara testa om det funkar eftersom det står x2 koffein på burken.
JOLT är en väldigt töntig dryck. Eller inte drycken i sig. Men att den innehåller extra mycket koffein. Så att alla datanördar ska orka ta sig igenom sina evighets långa lan. För det är faktiskt lite nördigt att lana, det är säkert jätte kul, men fortfarande töntigt. Och ännu töntigare blir det som sagt för att de har en egen läskedryck. De nöjer sig inte med energidrycker, nej det ska smaka gott också. En TÖNTdryck.

Kommentarer
Postat av: caroline

Du borde följa med på lanbauer när vår skola anordnar det lina, det skulle nog passa dig! du, jolt, killar och svett..

2008-08-20 @ 21:14:31
URL: http://carolinejagbrant.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag vill inte vara nån party-pooper, men din pappa har helt rätt om det där med släkten. Det kan vara svårt, när man har sett familjemedlemmar ha det så, att känna av skillnaden mellan att ha kul med sina kompisar och att vara på väg åt helvete.



Jag kan inte säga så mycket, för jag gjorde själv Gävle osäkert när jag var i din ålder men det är inget fel på att ta det lite lugnt ett tag. (Fast på min tid var det lättare att komma in där man egentligen var för ung, så vi drack mest överprissatta drinkar och hade inte råd att bli så askalas för det mesta)



Vi hejar på dig och din vita månad. Lycka till!

//Jessica



Ps. Om ni vill komma och hälsa på i England så kanske det är värt att avstå några vinare (och blåa tänder) för att ha extra shoppingpengar - jag har hört att London är bra att shoppa i och det går bra att göra en dagsutflykt från oss till London eller Bluewater.

2008-08-22 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0