Jag bröt

.. min vita månad eller två veckor som jag kortade ned det till. Men jag kände att det inte skulle stå i vägen för ett kul partaj. Men nu har jag 300 kronor kvar att leva på fram till den 25e september så jag får ha vita veckor tills dess vare sig jag vill eller inte.
Men jag hade hursomhelst rätt så kul ikväll. Vi började hemma hos Frida där vi satt och väntade på att få se Oscar springa i finnkampen, efter 1,5 timme så gav vi upp. Sedan åkte vi vidare till en kompis där ungefär resten av kvällen spenderades. Jag kände inte en enda människa där. Så pass att de enda namnen jag kommer ihåg var de på hennes två hundar.


Ikväll räckte inte ekonomin till ett stopp på Max innan hemgång så jag fick ställa mig och laga mat när jag kom hem för att förebygga bakfyllan. Inte för att jag drack så mycket eller brukar bli särskilt bakrusig som Emma kallar det. Men min mage älskar att jävlas med mig , så jag tar det säkra före det osäkra. Jag hatar även känslan av att vara bakis och samtidigt hungrig och på morgonen, eller pjaa.. vid tolvtiden när man vaknar så har man ingen aptit heller så att man kan göra någonting åt det.

Jag träffade även en överförfriskad Natha på bussen hem. Hon berättade att hon hade spytt hela kvällen och sedan gav hon mig en bamsekram.
Hon var i det stadiet då man lägger till förfaaan i slutet av svaren när man frågar någonting. Jag följde henne hem en bit och roade mig åt hur hon förbannade sig över sin pojkvän som inte vill prata med henne för att hon var för full och att hon tjurade för att jag garvade åt henne hela vägen. Men jag har aldrig sett henne full , men det gör jag gärna igen, jag garvade så att det gjorde ont i både kinderna och magen.

Nu ska jag somna till Grease , och skulle jag inte råka somna till så går Grease 2 direkt efter. Weho!





Kommentarer
Postat av: Angelica

jag kommer absolut inte ihåg hundnamnen. hur fan kan du göra det? :D haha. men det var roligt iaf!

2008-08-30 @ 17:43:00
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Sara

Känner igen känslan exakt, när man vaknar runt tolvsnåret och inte vet om man är bakis eller hungrig eller helt enkelt en kombination.

2008-08-30 @ 18:39:40
URL: http://saranonstop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0