Jag är dålig!

Suck,.
Jag suger på mina nya rutiner. Jag skulle ju försöka att ta en promenad varje dag. Idag är det tisdag. Jag är så dålig. Och lat!
Men imorgon ska jag gymma med Nina och Emma. Weho ! känner jag lite ironiskt sådär. Jag och gymma , har ni hört/sett det i samma mening någon gång ? Eller ens motion ? Jag är verkligen ett flebbo ! Inte blir det bättre av att jag jämt går omkring och är hungrig hela tiden. Kanske är jag som Emma , skengravid ? Jag har ju börjat äta konstiga saker som jag inte åt förut, som ägg tex.
Men jag har iallafall börjat stoppa i mig sådana där kromtabletter igen. De hjälper faktiskt, om man kommer ihåg att ta dem varje dag...


Nu ska jag för en gångs skull vara duktig och lägga mig i tid. Eller pjaa,.. jag kan ju passa på att titta på En prinsessas dagbok innan jag somnar. Jag gillar sådana mysfilmer.
Hursomhelst så ska jag vara pigg imorgon så att jag kan skriva klart manuset.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: paulina

svar: låter perfekt ju! :D

2008-08-26 @ 22:41:52
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0