God morgon

Jag kan aldrig somna direkt när jag kommer hem efter en kväll som innehållit alkoholintag. Igår var Nina för full för att gå hem direkt så istället gjorde hon mig sällskap hem och sedan framför Cheaters med en varsin veggeschnitzel i knät. Det är också en grej som jag måste göra när jag kommer hem, äta. Vare sig jag redan ätit middag eller inte. Jag måste stoppa i mig någonting. Dessutom så dämpar det bakfyllan lite.
När Nina sen hade gått hem så kunde jag självklart inte somna direkt, nej jag slog på Don't mess with the Zohan. Men efter en stund , kring halv fem så kände jag hur tröttheten kom över mig. Innan jag lade mig tillrätta i min nybäddade säng så ställde jag klockan på 11.00 så att jag inte skulle vakna allt för sent. Förgäves , jag slog upp ögonen halv tre, för att sedan somna om och vakna till vid halv fyra.
Jag måste börja lägga mig i tid så jag är van innan skolan börjar. Det får inte bli någon ond cirkel igen. Ikke.

Pappa pumpar Nordman ute. Och det påminner mig ju direkt om gårddagen. Jag blir så otroligt jävla fånig när jag är full. Och jag skäms, nå inihelvete. Hursomhelst är det inget som jag kan göra någonting åt nu. Jag fixade Nordmans autograf åt pappa igår, eftersom pappa älskar Nordman. Håkan som han heter, var jätte bitter , men vad mer kan man förvänta sig ? Speciellt när det kommer fram en dryg sjuttonåring som tjatar om ett papper så att hennes pappa ska få en autograf. Det slutade med att han signade ett H&M kvitto , och jag stod och berättade hur mycket pappa älskade honom och sedan kände jag att jag var tvungen att säga att jag också tyckte att han var bra så att han inte skulle tro något annat. Bredvid honom satt snubben som spelar på den konstiga mojängen, honom total ignorerade jag. Vem är det ? Är de två Nordman tillsammans ? Eller är han Nordmans speleman?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0