Drömmar

Jag brukar inte alltid komma ihåg vad jag drömt. Men det gjorde jag idag. Jag drömde att jag och Emma och några indiesnubbarn var på någon festival som låg vid Borgis området och vi skulle precis gå in i jumpasalen ( som såklart var en spelplats och ingen jumpasal egentligen) och lyssna på Patrick Wolf. I drömmen blev jag ju såklart inte av med mitt blåsproblem så jag var tvungen att kissa innan konserten, så jag sprang in på fordon för att göra mina behov. Men där stod en massa fordonelever med sina Ford collegetröjor och snus i käften och blockerade alla toalett ingångar. Jag får panik för Patrick ska ju börja spela snart och jag är jätte kissis, och så till slut hittar jag en snäll fordonare som släpper in mig. När jag är klar och har sprungit ut så ser jag till min stora förskräckelse att Emma och de snygga indiesnubbarna redan har gått in. Jag blir jätte ledsen , men jag går in endå, jag får se en skymt av Patrick och sedan vaknar jag.

Så nu sitter jag ju självklart och drar igenom Patricks plattor :) Fan vad underbar han är ! Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0