Die monster die

Här sitter jag i min ensamhet och pumpar Misfits. Det var länge sedan jag lyssnade på dem. I åttan när jag var punkare så lyssnade jag jämt på dem. Eller punkare kan man nog inte kalla mig. Wannabepunkare kanske ? Ja , jag vet inte. Jag gick nog igenom alla sådana där alternativa rockstilar när jag gick i högstadiet.

Här var jag och Nina glam/punkrockare. Typ. Jag kan inte riktigt se vad vi blandar här, för inte är det renrasiga punkare. Ikke. Låt oss säga att vi exprementerade.

Det är så roligt att sitta vid gamla datorn och gräva i gamla mappar. Och musikmappen! Ujujuj ! Ok, det är inte bara skit, men vissa grejer är verkligen inte bra och blandningen av skitbra och askassa band kan inte sluta förvåna mig ! Vem lyssnar liksom på Billy Talent , Neverstore och en massa jävla dödsmetall samtidigt som man diggar Klaxons , Killers och Coldplay ?
Näe , det är tur att jag tog mig ur det där. Även om det var lite för sent.

Jag ska tillägga att det finns mååånga sådana där bilder och värre, mycket värre ! ujujuj.

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH

2008-08-05 @ 14:53:37
Postat av: Angelica

hahaha. snyggon ;)

2008-08-07 @ 16:20:45
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0