Den enhornade bocken

Här kommer den omtalade bilden på Nina och Bocken. Inte så omtalad som jag trodde eftersom Frida inte hade någon aning om vad jag pratade om.

Kanske är det bara jag som ser det roliga i den, men jag garvar varje gång jag ser den.

Det här var nog i trean, när vi var på besök på Furuviks djurpark sådär på hösten när de har stängt fast släpper in nyfikna skolklasser lite då och då. Fast de enda djuren som var ute var getterna. Såklart.

Då tyckte jag tydligen att ett kort på Nina och den enhornade bocken skulle passa finfint i fotoalbumet.

Lägg märke till avståndet mellan Nina och bocken, nära , men inte alltför nära ifall geten skulle få för sig att anfalla, med sitt enda horn. Om vi sedan går vidare till Ninas klädsel. Blåa jazzbyxor ( som jag f.ö var väldigt avundsjuk på ) och en grå kamoflage fiskehatt som sitter lite för långt ned så att hon måste dra upp huvudet en bit för att se ordentligt. Fast jag ska inte göra mig rolig över Nina, det finns ett kort på mig någonstans från samma dag där jag har på mig en precis likadan outfit. Fast jag har istället en lysgul jacka och en beige fiskehatt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jaha, jag trodde du menade nåt med en bock sen i måndags. Denna har jag allt hört om, och nu fick jag se bilden. SNYGG!

2008-08-20 @ 20:42:12
Postat av: caroline

HAHAHAHAHAHA HAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAH AHHAHAHA

(bara så du vet nina, jag såg likadan ut när jag var mindre)

2008-08-20 @ 21:07:46
URL: http://carolinejagbrant.blogg.se/
Postat av: Nejra

Ja det tycker jag också vi måste göra :)



( och HAHAHAHAHA för bilden xD )

2008-08-20 @ 22:30:46
URL: http://nejra.blogg.se/
Postat av: linda

alltså puss på att bruden är snygg! haha :D

2008-08-21 @ 04:18:10
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Evvy

HAHAHAHHAHAHAHAHAH NU DÖR JAG

2008-08-21 @ 18:22:30
Postat av: nina

Okej nu garvar jag ihjäl mig HHAHAAHAHAHAHAH

2008-08-21 @ 20:35:17
URL: http://futureexpressionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0