BÄBIS



Idag åkte vi och träffade min kusins bäbus. Mamma fick äntligen ge bort alla barnkläder som hon köpt på sig. Jag tror att hon passar på eftersom hon vet att jag inte kommer att skaffa barn.
Jag tycker nästan lite synd om henne eftersom jag vet att hon så gärna skulle vilja bli mormor. Jag menar, alla tar ju för givet att deras barn ska skaffa barn så småningom, för det gör ju alla. Alla strävar ju efter mamma, pappa , barn , golden retriver , radhus och volvo. Och så slås deras familjedrömmar i spillror när deras avkommor väljer att inte föröka sig.

Så jag tycker lite synd om henne. Men det är tur att hon jobbar på dagis iallafall.


Kommentarer
Postat av: elins

svar: faktiskt så är det så att the shins skickade dem till mig (gratis) efter att jag hade skrivit ett brev till dem. som tack typ. fint iallafall!

2008-08-31 @ 23:35:37
URL: http://elinblogg.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad söt.

2008-09-01 @ 00:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0