Ah måndag!

Det här kommer att bli en skitdag. Eller ja, det är det ju redan. Den där glädjen jag hade förra veckan är som bortblåst. Nu är bitterfittan tillbaks igen. Eller så är jag bara trött. 
Inte för att mina mornar någonsin brukar vara problemfria, men idag så har så mycket gått emot mig. Jag sov för länge ,  jag kan inte påstå att jag försov mig, men för länge. Sedan blev mitt ägg löskokt när det skulle bli hårdkokt, sedan hittade jag inga kläder , jag hittade inte nycklarna osv. 
När jag väl kom iväg fick jag världens fart och tänkte att nu har jag flyt , nu kan jag köra på fullgas hela vägen, då hinner jag. Men så kör en stor lastbil om mig precis vid en raksträcka som har tre farthinder på mindre än 1 km. Självklart så skulle den bromsa in så att den nästintill stod still vid varje hinder. Jag kom försent.

Nu är det manusskrivning som står på schemat.
Om jag hade haft en pistol till hands hade jag nog skjutit mig i huvudet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0