-

Jag har sömnproblem, och jag börjar bli lite stressad nu eftersom skolan börjar nästa onsdag och jag kan inte vara kvar i den här onda cirkeln då. Visserligen så hade jag rätt till sömn igår, men kanske inte till fyra. Speciellt inte eftersom det resulterade i att jag inte kunde somna igår kväll. Vid fyra gav jag upp mina insomningsförsök och gick upp och gjorde mig en smörgås och slog på teven. Fast sedan slocknade jag iochförsig framför teven en kvart senare. Men ändå, såhär kan det inte fortsätta.

Det är tur att jag har mina lugnande piller. Jag tog två igår, men jag vet inte riktigt om de funkade. De har en väldigt motbjudande odör men så länge de funkar hyfsat så gör det inget.


Nu ska jag slänga mig i sängen framför en bra film och försöka att inte somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0